Friday, February 11, 2011

Golfrunda inställt pga frost

Det var nära att det blev en sista golfrunda för året i helgen. En runda på lördagen på Rikstens golfbana var inplanerad till 10:30. Frost på morgonen gjorde dock att banan inte kunde öppna förrän lunch och helt plötsligt var alla tider uppbokade. Så här i efterhand känns det lite tråkigt med tanke på att gårdagen blev en riktigt schysst dag och jag hade antagligen inte frusit ihjäl.
Så idag tryckte jag ner golfklubborna i källarförrådet. Förhoppningsvis kommer jag få skäl att ta upp dem igen någon gång under vintern. Vi har varit ett par kompisar som dragit iväg på golfresa under de kallaste månaderna de senaste vintrarna. Jag hoppas verkligen att det kommer gå att lösa denna vinter också. Annars är det nog ett halvår kvar innan jag är ute på en golfbana igen.
Ikväll kommer jag kollar på Tiger Woods i Presidents Cup. Sorgligt nog blir det den enda golfen denna helg.
golf training, golf swing tips golf swing guru, golf swing training equipment,

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online

eXTReMe Tracker